20111226

God kväll!
Nu är julen över! Så mycket shopping, städning, matlagning och andra förberedelser, men ack så snabbt det gick! Det var en mysig jul som spenderades hemma enbart med min mama och systrar, men inte var det dålig jul för det! Vi hade det väldigt trevligt med massor av mat, skratt och sång! Jag fick väldigt fina julklappar både från mina fina vänner och min familj. Fick bl. a. massa ögonskuggor, ännu mer nagellack, lite kläder, smycken och två underbart fina förvaringsboxar (de från min mamma)! De är så fina att jag måste verkligen tänka igenom noga var de ska stå och vad jag ska lägga i dem! Idag var jag i Haninge centrum med Sylvia och Sandra för att checka in melladsreorna, men det var ingen hit direkt, köpte några få grejer, men blev rätt nöjd ändå, bl a för att jag hittade ett par örhängen som jag letat efter länge! Såg sådana på TopShop för ett tag sen, sen kunde jag inte hitta liknande någonstans och idag suprise! Hittade dem på barnavdelsningen på Kappahl för 30 spänn, snacka om tur! ;)

Nu sitter jag på mitt rum, lyssnar på lite indie rock och känner mig rätt bra. Ska nog ta och städa mitt rum lite, så jag känner mig ännu bättre, jag har ändå inget bättre för mig för tillfället, jag väntar bara för att några avsnitt av The O.C. ska tankas ner, fan jag är taggad! Har sett den serien några gånger förut, men den är verkligen super bra och jag blir bara glad när jag tittar på hur och var dem bor. Jag vill också till Kalifornien! Någon gång, det får jag hoppas på!

Mina fina boxar

 

Åh, så fina!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0