20111218

God dag!
Eller en seg dag med släktmiddag hos min faster i Norsborg. Ganska skönt ändå, bara sitta och lyssna på massa babbel. Vi ska ta och åka hem snart, jobbigt. Inte att komma hem, men vägen dit, en och en halv timme med bussarna...
Tre dagar i sträck har det blivit kalas, Sandras i fredags, Karros igår och fasters idag. Massa god mat, kakor och tårta, nomnomnom. Och så klart trevligt sällskap med massa prat och skratt, riktigt bra helg! Har bara lite ångest för att jag inte har pluggat någonting, menmen, får plugga nu i veckan innan jul. Ja, helt sick, en knapp vecka kvar till julafton, fjärde advent idag. Tiden går så otroligt fort, känns som att det var jul nyss! Och se jag har redan hunnit ta studenten och börja på högskolan, time flies when you're having fun som man säger. Jag menar, efter tre ruttna år på gymnasiet är den senaste terminen en skön omväxling! Hoppas man träffar lika trevliga människor på fek-programmet också, annars kommer jag nog ångra att jag bytte. Fast nej, företagsekonomi går tusen gånger före cp-matematik. Hehe.


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0