20111202

Hej!
Klockan är strax över tio och jag har precis vaknat, fest! (Vrt att påpeka är att jag hade STORA svårigheter att faktiskt vakna, trots att det är så sent!) Hela den här kursen kommer jag börja klockan 12:45 och dessutom har jag oftast två dagar lediga i veckan. Om inte det vore matte vi pratar om, skulle jag vara helt otroligt lycklig! Men, men, jag överlever nog. Eller inte. Jag läser matte, min lärare är jetteförvirrad och jag har föreläsningar på Kräftriket och inte i Aula Magna som tidigare. Aula Magna in my heart! Caféer - check!; Sköna stolar - check!; och dessutom var det helt enkelt MYCKET finare.

På tal om skolan, så är det nu bara 6 dagar kvar tills jag får veta om jag kommit in på företagsekonomiprogrammet! Hoppas, hoppas, HOPPAS! Å ena sidan kommer det kännas väldigt tråkigt att lämna mina nuvarande kurskamrater (om jag kommer inte dårå), de är väldigt trevliga prickar hela bunten, men jag orkar verkligen inte med matte! Jag har vetat (och velat!) att jag ska läsa företagsekonomi i flera år, varför ska jag ändra mig nu, liksom? Snälla, ni som läser, håll tummarna för mig! Jag vill inget hellre än att komma in!!!

Nu ska jag nog gå upp från sängen äta lite mat och fixa mig till skuulan. Hoppas läraren är lite mindre virrig idag, puss!

Kommentarer:
Postat av: sylvia

trzymam kciuki!

2011-12-02 @ 11:28:01
Postat av: San

Ja tez!

2011-12-03 @ 00:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0