Lördag = blöt dag

Usch vilket väder! Inte nog att jag var trött efter att inte ha sovit tillräckligt i natt, vädret gör mig ännu segare. Men man ska väl inte klaga. Kvällen var mycket trevlig! Det var Emelie H:s avskedefest och jag hade otroligt kul med Sylvia och hennes vänner! Inte första gången ju förrsten... :p Det är så märkligt att man kan ha så roligt med "bara" bekanta, samtidigt som man inte får det lika kul med närmare kompisar (nie chodzi o was dziewczyny ;)

Och idag bär det av till ännu en avskedefest, den här gången hemmafest, då vi ska säga hejdå till Alex. Temat är grönt, så det är ganska uppenbart att hon ska flytta till Irland. Fan vad kul! Vill också! Kanske inte så långt västerut, London skulle räcka gott och väl! Nu ska jag gå och leta efter gröna plag, tror inte jag har något förutom mina gröna Converse, men jag får leeta!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0