Hej ho, Let's go!

Jaa, nu är det så här att om 1h 15min måste jag dra till bussen för att ta mig till Tyresö där jag ska påbörja en utbildning. Jag har nämligen fått ett jobb som kundvärd på Nobina (och med andra ord typ för SL) och ska lära mig lite saker. Inte nog att jag om bara några dagar börjar på högskolan, jag ska börja på ett nytt jobb också. Förändringar, förändrigar. Vet inte om de skrämmer mig eller om jag faktiskt är taggad. Ibland tänker jag att det vore skönt att fortfarande gå ettan på gymnasiet, då 1050 kr räckte fint och det var egentligen ingen som förväntade sig att man ska jobba och så. Men å andra sidan tanken på att jag äntligen, under en lite länge period kommer att tjäna mina egna pengar, är vääldigt lockande. Några tusen på jobbet, två och sju från CSN. Fint, fint.

Annars då. Släkt på besök, vilket är lite jobbigt. Gårdagen spenderades med Syl, San och Elin, vi fikade och gick runt på stan, ytterst mysigt. Och var det i tisdags jag träffade min fina Hanna också? Noll koll på dagarna, men trevligt var det iaf. Japp nu ska jag npg gå och kllä på mig lite. Först utildning och på kvällen blir det troligtvis UTGÅNG! :)

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0