Jaaa..

Alltså jag är ganska trött på hur stökigt det är hemma... Vardagsrummmet renoveras, så det är mycket skit överallt. Men snart är det klart. Förhoppningsvist.

Imorgon blir det skiva! Hoppas det blir lite kul iaf, så att man inte har spenderat pengarna i onödan. Det blir första gången jag är ute "på riktigt" här i Sverige. Var ute när jag var i London, sen lite barer i Berlin och ett par här hemma, men det är nog inte samma sak. Kul ska det bli att få se klasskamraterna fulla. Jag kommer nog hålla mig ganska nykter. Argumentet "det är ju DIN skiva" övertygar mig inte tillräckligt för att supa ner mig. Jag rätt tråkig, men sådan är jag. :)

Kommentarer:
Postat av: San

Ha det så kul :)

Kul att man får följa med...

2011-04-05 @ 20:29:21
Postat av: syl

"Man blir som man umgås" hahaha

2011-04-06 @ 20:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0