Ein guter Tag!

Idag var det en bra dag! Så bra, att jag tänker faktiskt skita i listan jag "brukar" köra och berätta mer om den. Jag och mina vännisar drog till Schweizerparken. Där tog vi fram grillarna och grillade första gången det här året. Mysigt värre! Maten var gooood! Jag är fortfarande mätt trots att det var flera timmar sen jag åt x)

Vi satt på en lite ö, där det nästan inte var några människor. Vi bara umgicks. Och åt, förstås. Vädret kunde knappt bli bättre! Strålande sol och hyfsat högt temperatus gjorde att det kändes som sommarlov och inte påsklov. Tyäverr är jag allt för klantigt, så självklart måste det hända lite grejer... Först skar jag upp mitt finger på grillgallret.  Gjorde inte så mycket ont, men blödde som fa-an! Och sen stack jag en stor grillgaffel (vass!) in i min hand, mellan fingrarna. Den gick in så pass långt att den satt kvar en liten stund, jag fick rycka i den lite för att få ur den! Helt sjukt! Och det gör sååå ont fortfarande! Hela handen är cp, jag får kramp hela tiden och det gör ont bara av att röra på fingrarna lite grann. Jag måste ha träffat någonn nerv eller något för det känns ända upp i armen när jag rör mycket på handen. Alltså inte trevligt alls!

Alla bilder blev typ mörka (motljus),

men den här visar också hur fint det var där!

Vi kommer att komma tillbaka Schweizerdalen!


Kommentarer:
Postat av: San

Jag var fan klantigare än du! xD

2011-04-23 @ 17:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0