Dag 1 - presentera mig själv

Nu tror jag (jag vet) att det är bara människor som känner mig, som läser min blogg, så presentationen är egentligen onödig, men vi kör ändå!
Karolina Wierzbicka heter jag, sedan 6 år tillbaka bor jag i det här landet, vilket råkar vara ett land där nästan ingen kan uttala mitt efternamn rätt. Sånt är livet. Om knappt tre månader fyller jag 19 barre, vilket är alltså ett år närmare till att bli gammal/döden. Jag skulle gärna vilja vara barn fortfarande och jag tycker att födelsedagar är ok, bara för att man får presenter (se, så ett barn).

Men innan jag fyller år, tar jag även studenten! Efter tre år på Fria gymnasieskolan i Haninge, kommer jag säga hejdå till mina klasskamrater för att edter sommaren studera ekonomi på Stockholms universitet (eller förhoppningvist iaf).

Jag är en ganska tråkig människa som inte har så mycket fritidsintressen. Jag gillar givetvis att vara med mina vänner, även om det numera händer allt mer sällan. Hur nördigt det kommer att låta, så tycker jag faktiskt om att sitta vid datorn alla mina tråkiga kvällar och tycker faktiskt inte att det är så hemskt. Jag måste vara socialt skadad, då jag oftast tycker det är skönare att stanna hemma än att göra något annat och det beror nog inte bara på att jag är lat.

Ja, good enough!

Kommentarer:
Postat av: Lisa

Ska bli kul att se din lista också! Vi har ju inte riktigt samma :D

2011-04-10 @ 23:17:59
URL: http://gurkispurkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0