Sooool

Idag hade vi kottendagen. Eleverna delas in i grupper och tävlar i olika grenar, det var jättekul! :) Egentligen så skulle vi ha det igår, men pga det jättedåliga vädret fick vi flytta det tills idag. Och idag var det varmt och soligt, underbart! :D Min grupp kom 3:a av typ 20 grupper, alltså rätt så bra.
Har stått i köket en hel del idag, bakade en god äppelpaj, fixade matlåda tills imorgon och fick såklart städa undan sen. Dessutom brände jag bort huden på hälften av lillfingret på en kokhet kokplatta. Det gör skiiiiit ont, jag fattar inte hur klumpig man kan vara...

Ska snart sätta mig och göra några mattetal, så att jag inte ligger efter, det skulle vara riktigt dåligt med tanke på att jag är ju MVG-barnet i matte ;) Känns som att jag har något mer att göra, men kan inte komma på vad och har inte skrivit något i min lilla kalender heller... Schkumt....

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0