Montag

Gud vilken helg jag har bakom mig! Jag gjorde absolut INGENTING xD Och för första gången var det inte så där jobbigt tråkigt, utan det var ganska skönt att inte behöva göra något. Eller jag träffade ju en gammal kompis, som jag inte träffat på två år ungefär,m så det var ju något :P

Idag= skola+läxor+tvätt, kul så där...

På torsdag kommer studiebidraget, na-na na-na naaa-naaa :D Måste köpa någon present till lillsyrran, annars behöver jag inte pengarna till något speciellt, alltså blire lite shooopping :D

BikBok, 249 kr


BikBok, 149 kr


De här två plaggen är nummer 1 på listan av kläder jag vill äga just nu =)


Kommentarer:
Postat av: sylvia

Fina kläder!

2010-09-27 @ 18:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0