Måndag

Skola idag, rätt ok ändå. Började 8,30 slutade 14,15, inte helt fel. Hade min första lektionen i psykologi och geografi, ämnen verkar ganska roliga. Vi har redan fått läxa i engelska, men jag behöver inte göra den för att jag åker ju till Tyskland på onsdag! :D Måste typ börja tänka på vad jag ska ha med mig. Det är bara fem dagar, men det blir ju rätt mycket grejer iaf, ska typ skriva en lista eller något för att inte glömma något...

För att vrida tiden tillbaka lite grann: fredagen blev inte som jag hade planerat, men det blev mycket trevligt iaf. Blev filmkväll med mina favoriter och sen lite trams efter filmen. Det var kul :) På lördagen åkte vi till Grönan och där spenderade vi heeeeela dagen. Vi stannade nästan tills det blev stngningsdags, främst för att se vackra utsikten från katapulten när det blev mörkt. Och det var superhäftigt, själva åkandet var inte så jättespeciel, det är min favorit så jag har åkt den ett antal gånger, men utsikten var något att minnas. Synd att man inte kunde ha kameran med sig på riktigt.

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0