KAKOR!

Finns det något godare än kakor? Nej. Mina favoritkakor? Ballerina och pepparkakor. Jag tror att älskade Göteborgs tänkte på mig när de skapade Ballerina - pepparkaka. Man typ dör såå goda är de! Och så den super mysiga förpackingen som påminner mig om julen, åhh Karro älskar mucho!

 

Äckliga brännmärket sitter kvar på lillfingret, det ser fett ofräscht ut + att det faktiskt gör ont!!!11 Kom hem från skolan inte så länge sen, jag ba "yes, har ingeting att göra, kan bara chilla hela kvällen typ" sen kom jag på att jag faktiskt måste tvätta om 10 min... Jag hatar att tvätta, men det har typ blivit BARA min uppgift, det skulle behöva vara mnín födelsedag typ för att få min mamma att tvätta...

Imorgon är det friiiday :D wiiihiii, har absolut inga planer, men alltid skönt med fredag :D


Karro


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0