Jag är dålig på att hitta på rubriker...

Idag var jag tvungen att vara vid skolan redan kl 8, fast jag egentligen skulle ha haft sovmorgon till tio. Allt tack vare min ekonomi lärare som hade bokat in ett besök på Nobelmuséet kl 9. En kille höll en föreläsning, vet inte hur det ska vara nyttigt för mig, men det var intressant i varje fall. Sen åt jag på Burger King med två tjejer, drog tillbaka tills skolan för att ha två lektioner och i kompensation av den tidiga morgonen fick vi sluta två timmar tidigare. Sedan kl 14:30 har jag legat i sängen/soffan och känt mig typ förkyld, eller iaf på väg att bli det.

Imorgon börjar jag återigen kl 8, men trots det klagar jag inte för att jag ska ha min första lektion i Matte C. Jag brukar tycka om matte ganska mycket, så känner mig ganska taggad. Hoppas bara att jag inte har för höga förväntningar som jag då brukar ha. Man kan undra varför är jag uppe så sent om jag ändå måste vakna kl 6:40? Jo, för att jag kommer vara lika trött oberoende om jag lägger mig nu, om en kvart eller om jag skulle ha gjort det en timme sen. Enkel matematik. Men nu ska jag sova. Faktiskt. Natti

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0