Det är typ lov...

... fast det känns inte som det. Vi måste fortsätta med affärsplanen, så i dag och imorn kommer i stort sett vara som förra veckan. Och sen är det Polen! Visst kommer det vara kul med Hanna och så äntligen åka dit efter många år, men ångrar lite grann, att jag köpte biljetten. Jag har inte råd med sådana grejer just nu, även om biljetten var billig. Jag menar om en månad måste jag börja köpa julklappar + att fyra stycken av mina käraste fyller år... Alltså blir det ungefär elva presenter jag ska köpa i december, inte ok. Och så ska jag betala för min studentmössa, som kanske är snygg, men 828 kr är mycket, hur man än vrider och vänder på det. Alltid problem med pengarna... :s

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0