Det är så mycket på en gång...

Och det är självklart plugget jag pratar om... Jag vet, jag klagar jämt. Problemet är att det är mitt eget fel att jag får så mycket att göra på en gång. Jag är så lat och väntar med allt till sista sekunden... Sen blir jag så otroligt stressad så att det börjar bli väldigt jobbigt nu...
Jag skulle vilja säga att jag är sämst på att planera, men det är inte där problemet ligger... Om jag skulle göra allt precis som jag hade tidigare planerat, skulle jag aldrig behöva stressa, ALDRIG! Men jag sparar grejerna till senare, bara för att unna mig lite onödiga saker, oftast att hänga på internet utan någon vidare mening, sen blir det mycket på en gång. Jobbigt... Och själva grejer att jag sitter här och skriver just nu, istället för att sova eller kanske förbereda mig mer inför svenska talet imorgon visar hur dålig jag är på att genomföra det jag hade tänkt...
Jag känner mig ganska så sämst nu....

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Jag suger också på att planera och vi alla gör det i sista sekund xD

2010-11-16 @ 14:19:22
Postat av: Anonym

Hej! Tack för kommentaren! :) Det värmer verklgen att höra! Och som jag känner igen mig i det du skriver!? Jag stressar jämt. Alltså det är galet. Tycker jag planerar jätte bra men det stöter alltid till massa andra saker på vägen. Som nu så skulle jag bara skicka in ett skolarbete men så fastnade jag framför bloggen. DET är typiskt mig. Men jag tänker att det alltid ordnar sig tillslut! Kram på dig <3

2010-11-16 @ 21:12:07
Postat av: Emmely

oj, den andra anonyma kommentaren var från mig ;)

2010-11-16 @ 21:13:12
URL: http://graje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0