Heejzaaan!

Här sitter jag, när jag egentligen borde sitta och mysa med S.E.B.'s årsredovsning och massa andra grejer jag har att göra. Men jag SKITER I allting. Jag får sitta sista kvällen och akutplugga, jag är VÄLDIGT lat just nu, jag tänker bara på sommar, pengar och att resa just nu. Plugg får inte plats i min hjärna.

På tal om resa, så planerar jag och mina vänner att kanske åka utomlands på höstlovet. Vi kan inte åka nånstans på sommaren tillsammans, men då blir det trevligt. London funderar vi på, ett ställe som alla av oss vill verkligen besöka. Inte värsta dyrt är det heller, så det funkar ju prima. Hoppas, hoppas! :D

Japp, idag är det den tredje maj, den 25:e får jag nästa studiebidrag. Fram till dess är jag heeeeelt pank! Har inte en, enda krona kvar xD Jag köpte en mysig jeansjacka och lite andra grejer, och därmed försvann alla pengar. Jag får vara extra snäll mot mami, så hon räddar mig lite om det skulle behövas xD


Tisdag: Ekonomiplugg
Onsdag:
Samhälleplugg
Torsdag: Ekonomiplugg
Fredag:Tyska, GKO - plugg
Lördag:Plugg som blev öve
r + Louise' kalas
Söndag:Ännu mer plugg som blev över + Salem Al Fakirs koncert :D

Det ser väldigt ljust ut för mig just nu... -.- Gymnasiet är ett helvete...

<3

Kommentarer:
Postat av: sylvia

Jag känner igen mig och jag lider med dig

2010-05-04 @ 19:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0