4 o'clock in the morning...

... sov jag med min stensömn, ingenting kunde väcka mig ;D Idag sov jag ut för den senaste månaden ungefär, 13 timmar i sträck! Helt sjukt xD Typ dubbelt så långt som under en vanlig natt...

Nu knarkar jag Mr. Al Fakirs sköna låtar (<3), men måste börja fixa mig snart. Det blir middag hos Jossan idag, med några tjejer från klassen och några Jossans kompisar. Det blir säkert kul :)


Are you a lover or an abuser?
Push people 'round to gain some for yourself
Are you a winner or a loser?
Is that a question you'll be asked in hell?

Are you a saint or a sinner?
Are you the one they will hate or adore?
And once again, are you a loser or a winner?
It used to bother me for sure, but it don't bother me no more

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0