Så där innan skolan börjar....

Jag har inte uppdaterat på ganska länge, kanske dags att göra det?
Underbart med vår, även om det är inte varje dag det är lika vårigt, men man uppskattar ju skinnjackan och långa promenader i stan med vännerna. Finns inget bättre! :)

Nu är det bokat och klart, kanske lite för tjatigt, men jag ska på Salem Al Fakir i maj!! Hanna köpte biljetter igår och jag måste säga att jag är otroligt glad och taggad! Jag förstår inte vad det är för musik jag lyssnade på innan jag upptäckte honom? Alla tre skivor är UNDERBARA och jag största internetpiraten köpte faktist hans senaste platta. När man har hittat en artist värd ens intresse, en riktigt duktig artist, så vill man inte ens ladda ner hans låtar olagligt längre. Känns så fel.

Jag har fyra dagar kvar av skolveckan. Väldigt seg sådan, hälften av klassen är borta, de åkte på sina språkresor. Tråååååkigt. Men på lördag blir det myyyys hos Hanna med film :)

As long as I'm needed I won't give up
When I feel the love you bring I can't stop
As long you'll be there I'll stand up, stand up, stand up for you
Salem Al Fakir - Twelve fingers <3

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0