OMFG!

Asså jag blir sällan upprörd över såna här småsaker, men när jag såg att den där Anna Ingen-Bryr-Sig-Vad-Hon-Heter-I-Efternamn vann tappade jag hakan ner på golvet och typ skrek. Vafan är detta? Hennes låt var kanske söt, kanske små 13-åringar kan lyssna på den och vilja som hon upfylla sina drömmar och annat bajs hon sjöng om. Den var dock tråkig, seg och hon lät som hon hade en varm potatis i munnen som hon höll på att svälja...

Nu ville jag inte att Salem skulle vinna, även om jag ÄLSKAR honom. Han är liksom riktig artist, han behöver inte vinna schlagerfestivalen för att hans skivor ska sälja bra, men om man jämför dem två låtarna, då är det att jämföra korv med oxfilé, där Salem är självklart oxfilén.

Det fanns ju flera andra som var bra också! Darin, Ola, Erik(c?) Saade exempelvist. Bra schlagerlåtar, inga cpballader med grodröst... Jag är inte riktig säker om det är verkligen så folk röstade, luktar konspiration.

Förresten hade jag och mina kära vänner en riktig mysig tjejkväll ikväll. Vi åt, spelade "Med andra ord", vilket var jätteroligt (tack Joanna;) och kollade självklart på melodifestivalen. Alla vi "älskade" Anna. Japp

Hejdå

Asså är han inte söt? <3

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Håller med om allt! Min haka ramlade också ner i typ fem minuter, hon har en grodröst och den var en korv ( i kvalitet). Tjejkvällen var kul :D Och spelet var roligt! :)

2010-03-14 @ 00:45:01
Postat av: joanna

varse! salem är ursöt

2010-03-22 @ 18:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0