Lovet är slut...

men för första gången orkade jag faktist gå upp och gå till skolan utan några problem. Kanske pga att vi började 9.30 eller så är det därför att det är typ första vårdagen :D Solen skiner, termometern visar +5 i skuggan och cpsnön smälter äntligen! Efter typ tre månader får jag återigen se alla bänkar, buskar och gungor på gården som hittills har varit helt täckta med snö. Till och med asfalten verkar vacker när den syns nu, svart och blöt ;P

Prov i engelska imorn, massa glosor man måste öva på, men känner mig ganska säker. Har ju trots allt fått massor av energi under lovet och solen gör en hel del den också :D

Men innan jag börjar plugga, ska jag lyssna igenom Al Fakirs nya skiva. Verkar rätt najs faktist. Jag tycker det är väldigt schysst att den finns ute på Spotify redan nu, trots att releasedatumet ligger först i övermorgon, men det är säkert en mysig present till alla kvinnor som har sin dag idag ;)

Kommentarer:
Postat av: Sandra

Haha, "Till och med asfalten verkar vacker när den syns nu, svart och blöt" :D

2010-03-11 @ 20:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0