Sommarlov

Idag är det för mig första riktiga dagen på sommarlovet. Och vad gör Karro då? Vaknar precis lagom för att hinna med bussen som skulle komma fram till skolan precis då jag brukade börja min första lektion på måndagar. Vad är grejen? Jag kunde fan inte gå upp när det behövdes och det med hjälp av väckarklockan, men så idag.... Inte ok... Och med tanke på att jag somnade vid 3.30 borde jag vara helt sliten, men icke. Jag är pigg som aldrig förr.

Det blir en chillvecka nu, för att nästa måndag vara utvilad, precis lagom till att jag börjar jobba. Jag är kanske konstig, men jag är fett taggad på att börja faktiskt... Elva veckors lov, när man har inga planer alls, låter inte så kul.

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0