Då var måndagen slut

Hej mina söta ca 5 st bloggläsare! Min blogg är något mobbad, men inte ska jag sluta skriva för det! :D
Vad hände förra veckan? Jo, jag har jobbat varenda dag, vilket iofs är riktigt kul! Dagarna bara rasar förbi och nu har jag faktiskt jobbat nästan hälften av alla mina arbetstimmar! Nu är det bara 8 av 14 arbetsdagar kvar. Åt ena sidan skönt, kommer inte behöva gå upp så tidigt på morgonarna. Men åt andra sidan vet jag, att jag kommer börja gråta när jag ska säga hejdå till mina små prickar på dagiset. Jag blir ledsen redan nu, inte bra xD

I torsdags var jag, Hanna och hennes kompis Rebecca på Love Stockholm, där vi såg Familjen och Salem Al Fakir uppträda. Snubben från Familjen verkade vara jävligt packad, gick och drack öl mitt i konserten på scenen. Too much liksom. Men Salem Al Fakir... Den snubben, han är riktigt skön han! Att jag och Hanna kunde varenda låttext och faktiskt sjöng med för fullt tyckte jag var riktigt roligt! xD

I lördags begav jag mig tillsammans med Elin och Veronica till stan i hopp att se en skymt av Kronprincessan och hennes nya make. Och ja! Jag såg dem faktiskt! På ganska långt håll, men bra ändå! Och inte bara dem, men även Kungen och Drottningen och snyggisen Carl Philip. Kul, kul. Men kul var det inte när vi skulle ta oss därifrån! Området där vi stod var avspärrat av någon konstig anledning och alla fick trängas och vänta, till slut tog folket bort avspärrningarna (polisen orkade inte ens reagera) och så tog vi ut oss därifrån och sedan hem.

Nu blir det jobb i tre dagar till, men sen är det ju midsommar och långhelg! Då måste man ju hitta på något roligt med mina söta vänner! :)

Peace and mucho love!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0