ÖHhhh

Jag har inte skrivit på typ en vecka, så det är kanske dags att göra det igen :P Inte för att det var nånting speciellt som hände under veckan men aja...
Eller förresten, jag köpten ju en ny mobil! Den är riktigt najs asså! En Samsung Jet blev det, trots att jag har dåliga minnen från Samsung-telefoner (min förra var på lagning 4 gånger under ett år...), men schnygg är den. Fast det är SKITsvårt att skriva på touch-knappar, men värt :P

Idag kom min kära gudmor från Deutschland också, skulle hämta henne och hennes pojkvän från Arlanda, men eftersom mitt tåg var en halvtimme försenad (jag frös ihjäl under den tiden), fick de hitta till Centralen själva.
Så från kl typ 11 fram tills nu pratade jag tyska med honom (pojkvännen alltså) :o Det gick faktist jättebra till min förvåning, kan inte jag prata lika bra när jag är i skolan?
Gudmodern var generös som vanligt och förutom cash kom hon med en hel väska fullproppad med Milka-choklad, probably världens godaste choklad.

Hejdå!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0