Första inlägget, eller nåt...

Omg, nu har jag skaffat en blogg. Varför? Jag vet inte. Nada händer i mitt liv just nu, men kanske därför.
PLUGG, ja, hatar ordet, borde sitta och plugga svenska nu, men vad gör jag? Aa, inte pluggar iaf.

Musik dunkar i mitt rum, älskar mina grannar som står ut med mig och billboard's top 100 + Muses skiva till ganska sent. Eller så vågar de inte tjafsa med oss polacker, de ser faktist lite rädda ut. De kanske tror att vi är rysk maffia och odlar hash hemma, vem vet?

Var på en polack-fest igår, det var inte kul ska jag säga. Medelåldern var 30+. Jag hoppas bara inte att jag blir sån när jag är i deras ålder. Pinsamt värre. Ahh, glömde säga att festen var för att fira en av 30+ - åringarns son, som ble TRE, men det ska man kanske inte säga högt. Han kommer iaf leva länge och väl, med tanke på vad som hände med de 4-5 liter vodka som fanns där. "Skål för Kacper" hörde man hela tiden. Japp, polacker.

Hejdå


Kommentarer:
Postat av: Sylvia Pylvia

Hahaha, låt mig vara ärlig och brutal. Ingen bryr sig om "Kacper 3 år" (föresten, varannan pojke i polen heter kacper). Folk behöver bara en ursäkt för att dricka polens nationdryck - Wóda. Samma skit varje gång, men vad ska man göra? NA ZDROWIE säger jag bara

2010-01-17 @ 22:35:57
Postat av: sandra

Så sant Karro, men syl... Det populäraste namnet för polska pojkar är Oskar! :D

2010-01-17 @ 22:45:20
Postat av: Lisa

Muse är skitbra! :D Och blogg är bra om man vill skriva ner minnen/händelser eller tankar ;)

2010-01-17 @ 22:53:43
URL: http://gurkispurkis.blogg.se/
Postat av: Karolina

Haha typiskt polacker xD!

2010-01-17 @ 23:28:57
URL: http://karronaldo.devote.se
Postat av: Sylvia Pylvia

Juste sandra

2010-01-18 @ 18:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0