Hellllloj

SALEM AL FAKIR

OMG! Jag är helt kär i killen! Har aldrig rtiktigt lyssnat på hans låtar men när jag hörde hans bidrag i Melodifestivalen var jag nära på att smälta. Det är SÅ min musiksmak och han är SÅ söööt :) Nämen jag sprang hem satte på Spotify och lyssnar på hans låtar, som är sååå himla bra. Varför har jag inte upptäckt honom tidigare?

Förresten var jag och mina vänner (♥) i stan idag där vi skulle se Snabba cash MEN... Högtalarna pajade redan i början av filmen så vi fick tillbaka pengarna + en extra biobiljett ;D Fett värt.

En mycket trevlig dag idag :)

Kommentarer:
Postat av: sandra

Haha, snabbt du blev kär... :)

2010-02-06 @ 23:23:36
Postat av: Karro

I hans musik ja :)

2010-02-06 @ 23:25:02
URL: http://lejdykarolajna.blogg.se/
Postat av: Karolina

xD I dont like him hehe.. men men :) alla har inte samma musikstil :)

^^

Men ja tror finalen blir stentuff! :D

2010-02-07 @ 15:07:58
URL: http://karronaldo.devote.se
Postat av: sylvia

Jag hade hellre sett filmen

2010-02-07 @ 18:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0