24 augusti

alltså 4 månader kvar till julafton :D Hahah sommaren har inte riktigt slutat än och jag tänker på jul redan, I'm soo fucked up xD
Imorgon börjar skolan. Det vill jag inte. Vi börjar kl 15, men inte ens det muntrar upp mig. För sen på torsdagen ska vi på den där fucking vandringen som jag inte orkar med. Usssssssch vill inte! :(

Sommarlovet kan kortfattas mycket kortfattat xD Tråkigt. Tråkigaste sommarlovet i hela mitt liv. Alvarligt. Lite sol. Lite bad. Mycket att göra inget, mycket gå runt utan nån vidare mening. Förlåt, men hur töntigt det än kommer att låta, så var utflykten till Kolmården med familjen roligaste på hela sommaren. Jag vet hur det låter...
Tack och lov så blir hösten lite ruuligare :P Berlin med min tyska grupp i september och på höstlovet blir det London med vännerna och även Polen, om jag hinner/har råd. Sen är det ju bara en månad till julen och det är alltid roligt! December är tvåa på min lista över favoritmånader (juni ligger först).

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0