Guten Abend, meine lieben Freunde!

När det är lov så måste Karro bli sjuk. Jag blir inte ens förvånad längre. Förutom förkylning, fick jag även en jättemysig ögoninflammation. Har suttit hemma i två dagar nu och missade Saras födelsedagsmiddag, jag menar ingen vill se mig just nu. Och det smittar också. Usch.

Min mamma sa någonting, som gjorde mig väldigt glad idag. Om inte hon kan åka till Polen i sommar, så får jag åka dit själv. Alltså, det blir sommar i Polen nästan 100%!!!!! :DDD Är faktiskt sjuuuuuukt taggad. Kommer nog fira 18 där, om inte exakt, så blir det fest iallafall, några dagar efter, alltså kommer jag att träffa hela min feta släkt. Det var lääääääänge sen man såg de alla sist. Guuud, va kul!!! :D

På lördag ska jag skriva högskoleprovet, är lite nervös, men kommer iaf inte behöva åka dit helt ensam, för att min kompis ska också dig. Hoppas det går bra bara!!

Åhhh, jag är fett sugen på att shoppa lite! Så fina kläder i affärerna just nu, verkligen. Väntar bara på lite cash, för att tyvärr, fick inte så mycket under påsken.... Och jag bryr mig inte att jag har tjocka ben, det blir klänningar iaf. Så söta som det finns nu!! Mumsiii! :)

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0